Reply 1988

Reply 1988

Yayın Tarihi: 6 Kasım 2015 - 16 Ocak 2016
Tür: Aile, Komedi, Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 20
Ülke: Güney Kore

Oyuncular ⇤ Hyeri, Ryoo Joon Yeol, Ko Gyung Pyo, Park Bo Gum, Lee Dong Hwi, Sung Dong Il, Lee Il Hwa, Ryoo Hye Young, Choi Sung Won, Kim Sung Kyun, Ra Mi Ran, Ahn Jae Hong, Kim Sun Young, Yoo Jae Myung, Choi Moo Sung

Konusu ⇤ Dizi 1988 yılında Seul'de bir mahallede geçiyor. 
Aynı sokakta yaşayan beş ailenin hayatını konu alıyor. 
Konusu farklı olsada Reply 1997 ve Reply 1994 dizileri ile aynı formatı paylaşıyor.

Çeviri: laktikasit
Paylaşım: zeyra88

Linkler
⤶⤷
01.Bölüm: OKRU ⇥ 11.Bölüm: OKRU

02.Bölüm: OKRU ⇥ 12.Bölüm: OKRU

03.Bölüm: OKRU ⇥ 13.Bölüm: OKRU

04.Bölüm: OKRU ⇥ 14.Bölüm: OKRU

05.Bölüm: OKRU ⇥ 15.Bölüm: OKRU

06.Bölüm: OKRU ⇥ 16.Bölüm: OKRU

07.Bölüm: OKRU ⇥ 17.Bölüm: OKRU

08.Bölüm: OKRU ⇥ 18.Bölüm: OKRU

09.Bölüm: OKRU ⇥ 19.Bölüm: OKRU

10.Bölüm: OKRU ⇥ 20.Bölüm: OKRU

Keyifli Seyirler.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

MİDDLEAGED dedi ki…
Reply serisini izlemediyseniz çok ama çok fazla şey kaçırmışsınız, aile, aşk, komedi ve kızı kim kaptı gizemi, bu kadar eğlendiğim başka bir seri olmadı, Modern Farmer hariç tabi ki..
Adsız dedi ki…
bu diziyi yeppudaa hala varken izlemek içimden gelmemişti ve izlememiştim. Şu an izlemeye karar verdim ama maalesef yeppudaa'dan izleyemeyeceğim ve önceden oraya yazılmış güzel yorumları okuyamayacağım. Bu beni cidden üzüyor. Yine de bizi her şeye rağmen bu dizilerle buluşturduğun için teşekkür ederim firari.
Adsız dedi ki…
Lütfen rica etsem imkanınız varsa indirmek için drive seçeneğini de ekleyebilir misiniz çok teşekkür ederim
misamisa dedi ki…
ilk başta bölümler niye bu kadar uzun dedim ama hiç bitmesin istiyorum. maalesef son bölüme geldi.. inanılmazz güzel bi dizi. nostaljik diziler çok hoşuma gidiyor 97 de çok güzeldi 94ü atladım ve baya da geç izledim ama izlediğim için çok mutluyum. izlemeyen kalmamalı. çok teşekkürler burda olması çok mutlu etti beni severek izledim. bu dizi serisini listeme sadece park bo gum izlemek istediğim için almıştım 97 yi izleyeli çook oldu ama Taek team olarak çok mutluyum <3 yakında veda edicem bu efsane diziye.. ellerinizie sağlııkk