Memories of the Alhambra 2018

Memories of the Alhambra


Yapım Yılı: 2018
Tür: Romantik, Fantastik, Gizem
Ülke: Güney Kore
Bölüm Sayısı: 16

Oyuncular: Hyun Bin, Park Shin hye, Han Bo reum, Min Jin Woong

Konusu: Dizi, kişinin dünya ile arasındaki algılarını bozabilen genişletilmiş bir gerçeklik oyununun geliştiricisini bulmak için İspanya’nın Granada şehrine giden bir yatırım şirketinin CEO’sunun (Hyun Bin) etrafında dönmektedir. Burada, pansiyon işleten bir kadınla (Park Shin-Hye) karşılaşır.

Çeviri: hanabides ve Anobist  💖


Linkler
¨¨
B01: VK / VD  B02: VK / VD

B03: 
VK / VD  B04: VK / VD

B05: 
VK / VD  B06: VK / VD

B07: 
VK / VD  B08: VK / VD

B09: 
VK / VD  B10: VK / VD / UPTO

B11: 
VK / VD / UPTO ↭ B12: VK / VD / UPTO

B13: 
VK / VD / UPTO ↭ B14: VK / VD / UPTO

B15: 
VK / VD / UPTO ↭ B16 Final: VK / VD / UPTO

İyi Seyirler.

Yorum Gönder

29 Yorumlar

Unknown dedi ki…
Teşekkürler :)))
Princess Yumi dedi ki…
Yaşasın yep kalitesiyle cemiyet liderimizin dizisini izleyecez :D
Yaşasınn 😍 tam da aklımdan geçiyordu ki sayfayı açınca direk karşıma çıktı 😍
Kolaylıklar diliyorum☺️
Unknown dedi ki…
valla diziyi merakla bekliyordum, çok teşekkürler.
bir blog denemesi dedi ki…
İçimden keşke Firari çevirse de kaliteli bir şekilde izlesek diyordum ki paylaşımınızı gördüm, elinize sağlık, teşekkürler
irem dedi ki…
firari lütfen güncel dizilere de el atsana feel good to die, The Smile Has Left Your Eyes, bir de japon dizisi hanazakari no kimitachi e 2007 versiyonu vallaa izleyecek ya da indirecek yer bulamıyorum lütfeeennn
Sevgi İlhan dedi ki…
Hepimiz yepudaadan firanin Hyun Bin hayranı olduğunu biliyoruz o yüzden bekliyordum bu diziyi bende Park Shin Hye hayranıyım.
Unknown dedi ki…
Yaaa size nasıl tesekkur etsem az. 😍😍😍👏👏👏.
MİDDLEAGED dedi ki…
Süpersiniz merakla bekliyordum...
sonestarj dedi ki…
Çok teşekkürler <3
zmihtiyar dedi ki…
ikinci bölüm indirme linkinde sorun var bakabilir misniz?
Linke tıklayarak indirdim, bir sorun göremedim. Nasıl bir sorun var?
https://uptobox.com/xpj0z83a2fvl
sonestarj dedi ki…
Şimdi ben de indiriyorum ve bir sorun yok.
Adsız dedi ki…
süpersinizzz:)
gursu2003 dedi ki…
teşekkurler
sonestarj dedi ki…
3. böüm için teşekkürler. ^^
Adsız dedi ki…
helal olsun çok hızlısınız ;)
sonestarj dedi ki…
5. Ve 6. Bölümler icin çok teşekkürler! Emeğinize sağlık.
Adsız dedi ki…
gerçekten çok teşekkürler sayenizde güzel bir görüntü kalitesiyle ve kaliteli bir çeviriyle izleyebiliyoruz.
Unknown dedi ki…
Neden mega linki yok ya lütfen onu da ekleyebilir misiniz 🙁
Adsız dedi ki…
başka link de ekler misiniz indiremiyorum da :(
öznur35 dedi ki…
lütfen bitmesini uzun zamandır beklediğim FIGHTER OF THE DISTINY dizisinin son bölümlerini de yayınlayın artık :(
Firari Yepp dedi ki…
Luhan Turkey çevirisini yapıyor, elimize çeviri ulaştığında bloğa ekler duyurusunu yaparız. Bizim elimizde olan bir şey değil maalesef.
Unknown dedi ki…
Kaliteli çevirileriniz ve güzel emekleriniz için çok teşekkürler.Siz en iyisisiniz.:)
Adsız dedi ki…
Farkınız kaliteniz o kadar belli ki teşekkürler emekleriniz için.
kimgeray dedi ki…
bütün emekleriniz için teşekkürler. hakkınızı helal edin
Bu dizileri yeppuddaa farkıyla izlemek bambaşka :) ~ gözlüklübirhobbit
eser dedi ki…
Cok tesekkurler zevkle izledim harikasiniz
Zeynep Konakçı dedi ki…
güzel çeviri ve emekleriniz için çok teşekkürler, elinize sağlık