The Fiery Priest

The Fiery Priest

Çeviri: azby & gyul 💜

Yayın Tarihi: 15 Şubat - 20 Nisan 2019
Tür: Komedi, suç, dram
Bölüm Sayısı: 40

Oyuncular: Kim Nam-Gil, Kim Sung-Kyun, Lee Ha-Nee, Go Joon, Keum Sae-Rok

Konu: Kim Hae Il (Kim Nam Gil) Katolik bir papazdır. Kinci ve başkalarına karşı haşindir. Koo Dae Young (Kim Sung Kyun) çenesi düşük, fakat ürkek bir dedektiftir. Park Kyung Sun (Lee Ha Nee) ise güzel ve zeki, aynı zamanda hırslı bir savcıdır. Bu üçü kıdemli bir rahibin öldürüldüğü bir cinayet davasını çözmek için bir araya gelirler.

:|: LİNKLER :|:

B01-02: MR | DRİVE ~ 
B03-04: 
MR | DRİVE

B05-06: MR | DRİVE ~ B07-08: MR | DRİVE

B09-10: 
MR | DRİVE ~ B11-12: MR | DRİVE

B13-14: 
MR | DRİVE ~ B15-16: MR | DRİVE

B17-18: 
MR | DRİVE B19-20: MR | DRİVE

B21-22: 
MR | DRİVE ~ B23-24: MR | DRİVE

B25-26: 
MR | DRİVE B27-28: MR | DRİVE

B29-30: 
MR | DRİVE ~ B31-32: MR | DRİVE

B33-34: 
MR | DRİVE ~ B35-36: MR | DRİVE

B37-38: 
MR | DRİVE ~ B39-40 FİNAL: MR | DRİVE

Yorum Gönder

22 Yorumlar

eser dedi ki…
Bu cocuga hayran oldugum kadar var, sevdim diziyi , cok tesekkurler ceviri icin
MİDDLEAGED dedi ki…
Amaaaann izlemem diyordum, taaaa ki fragmanı görene kadar, asla kaçmaz, teşekkürler...
DURUMI SHI dedi ki…
Tsk ederiz
nurc dedi ki…
rant kavgasında kore ile yarışırız sanırım hadi bakalım başladık bir yenisine daha.çeviri için teşekkürler.
nurc dedi ki…
5-6 bölüm için.matrix gibi içeri girmeleri vurulunca düşme sahneleri çok güzeldi.savcı kadının performansı çok kötü fazla abartmış rahat kadını başrole gücü yetmemiş.
helinyigit dedi ki…
bu diziyi çok hızlı çeviriyosunuz gönlümü fethediyosunuz :) teşekkürler emeği geçen herkese :*
nurc dedi ki…
21-22 Allah ım bu ne güzellik kadın olarak doğmalı imiş.Savcının her seferinde tekrara tekrar pedere vurulması.
Adsız dedi ki…
valla Allah razı olsun burayı yeni keşfettim. Çoğu sitede yok bu dizinin doğru düzgün çevirisi. Çeviri hızınız mükemmel
Mehmet dedi ki…
25 ve 26. bölüm ne zamn gelir?
eser dedi ki…
Cok tesekkurler, harikasiniz
Adsız dedi ki…
Oldukça stresli günler geçirdiğim zamandayım. Hiç bir dizi sarmazken bu dizi rahatlatıyordu ama çeviri sorunu vardı. Pek çok yerde aradım. Ya yok ya çook yavaş ve hatalı olan bir çeviriyle karşılaşınca izleyemeyeceğim diye düşündüm.. Lakin az evvel tesadüfen paylaşımınızı görüp mutluluktan uçtum resmen ya. Bu mutluluk ve emeğiniz için teşekkürler.
SeoYoungMin dedi ki…
Teşekkürler...İyi seyirler...
Adsız dedi ki…
ve final bölümü geldi pazar gecesini iple çekiyorum....herşey için teşekkürler...
Adsız dedi ki…
Çevirileri bu kadar çabuk yapan ve bize ulaştıran, emeği geçen, herkese çok teşekkürler.
Adsız dedi ki…
Son ana kadar en güzel ve hızlı şekilde çevirdiği için azby&gyul'e ve ayrıca firari_x'e çok teşekkürler.
Sizinle izlemek çok daha keyifliydi.
Diziyi izlemeyi düşünen olursa da şiddetle tavsiye olunur efenim.
Emeği geçenlere tekrardan teşekkürler ve iyi seyirler :)
Unknown dedi ki…
Benim yorumumda biraz klişe olabilir ama öncelikle çeviriyi bu kadar hızlı yapan azby&gyul elinize emeğinize sağlık,yeni bölümleri heyecanla beklerken jet hızındaki çevirileriniz izleme zevkimi artırdı.Dizi çok iyi başladı ve hızını hiç kesmeden heyecanını bir nebze azaltmadan devam etti ve bomba bir şekilde bitti veeeeeeeeee bizi bekleyin devam edecek dediler umarım gerçekten de aynı kadro devam çekebilirler.Ben diziye Kim Nam Gil hayranı olarak başlamıştım (çünkü Kim Nam Gil'i böyle vurmalı kırmalı sert adam rolünde çok beğeniyorum) diziyi izlemeye devam ettikçe tüm karekterleri sevdim.Artık toparlamam gerekirse sürekli kore dizilerini izleyen takip eden biri olarak favoriler listeme giren muhteşem bir dizi oldu.
eser dedi ki…
Cok cok tesekkurler
Sujini dedi ki…
Çok teşekkürler şuan izliyorum. 21-22. 23-24 33-34 35-36 bölümler her iki tarafta da silinmiş yenileyebilir misiniz acaba? Kolay gelsin. Elinize sağlık. :)
Uptobox linklerini yeniledim, en kısa sürede alternatif olarak Drive linki de ekleyeceğim, keyifli seyirler :)
Tüm linkler yenilendi, iyi seyirler :D
Sujini dedi ki…
Çok çok teşekkür ederim. Devam ediyorum kaldığım yerden, çok sağol :)