Meet Me After School

Meet Me After School - Chugakusei Nikki 
¨¨

Yayın Tarihi: 9 Ekim -18 Aralık 2018
Tür: Romantik, okul, dram, manga uyarlaması
Bölüm Sayısı: 11

Oyuncular ⇛ Kasumi Arimura, Kenshi Okada, Keita Machida, Yo Yoshida, Tomochika, Yui Natsukawa, Makita Sports, Rina Ono, Jiei Wakabayashi, Marin Nishimoto, Kazuna Kawaguchi, Seina Nakata, Mari Natsuki, Masaki Kaji, Atsushi Korechika, Nobue Iketani.

Konusu ⇛ Dizi, 25 yaşında çiçeği burnunda yeni öğretmen olan Hijiri Suenaga'nın, asi ve de başına buyruk öğrencisi, 15 yaşındaki Akira Kuroiwa ile arasındaki aşk hikâyesini anlatmaktadır.

Çeviri: AsianQueen 💛

Linkler
¨¨

01.Bölüm: OKRU / MR ⇺⇻ 02.Bölüm: OKRU / MR

03.Bölüm: OKRU 
/ MR ⇺⇻ 04.Bölüm: OKRU / MR

05.Bölüm: OKRU 
/ MR ⇺⇻ 06.Bölüm: OKRU / MR

07.Bölüm: OKRU 
/ MR ⇺⇻ 08.Bölüm: OKRU / MR

09.Bölüm: OKRU 
/ MR ⇺⇻ 10.Bölüm: OKRU / MR

11.Bölüm - Final: OKRU / MR

Keyifli Seyirler.

Yorum Gönder

16 Yorumlar

Adsız dedi ki…
çok beğendim umarım devamı gelir
Adsız dedi ki…
Harikasınız .
Unknown dedi ki…
Ayy yeni bir japon dizisi gormek guzel oldu
Tesekurler kolay gelsin
Adsız dedi ki…
ben daha diğer bölümleri izleyemeden yeni bölümler geliyor.. HArikasınız, emeğinze sağlık...
Adsız dedi ki…
Emeğinize,ellerinize sağlık..
Adsız dedi ki…
Çevirisi gelecek mi lütfen gelsin
Ela Sonick dedi ki…
Gözüm altyazı sitesinde, çevirmen arkadaş ne vakit çevirisini siteye atarsa ben de o vakit yeni bölümü bloğa ekleyeceğim, ayrıca diziyi izleyenlerden biri de benim, tezden gelmesi dileğiyle. :)
Adsız dedi ki…
4. bölüm sonunu gördükten, heyecandan , sinirden devam edemiyorum.. Bu ne kadar güzel bir melodram böyle, iyiki bu diziyi çevirmişsiniz...
Damla Can dedi ki…
çok güzeldi .. bu dizinin asla çevrilmeyeceğini düşünüp üzülüyordum .. instagramdan videolarla yetiniyordum :D

tahmin ettiğim kadar harika bir diziydi çok teşekkürler <3
bi tuhaflık dedi ki…
çeviri için teşekkürler yeni keşfettim bu blogu ve çok sevdim
Moon Song dedi ki…
Blog!a en çok jdrama ve ve filmler için giriyorum. Bu konuda en iyisisiniz.Yeni japon dizileri daha çok görmek istiyorum.Bu diziyi izleyip bitirdim çok güzeldi normalde öğretmen öğrenci konulu hiç dizi film izlemedim ama bunu iyi ki izlemişim.İşleniş güzeldi ikisininde karşılaştıkları zorluklar falan.Emeğinize sağlk.
sehran dedi ki…
Nasıl olsa yoktur en azından ing çevrili izlerim diye ararken buraya denk geldim. Gerçekten çevirisi varmış diye öyle mutlu oldum ki anlatamam. Çok çok teşekkür ederim.
~Haruna~ dedi ki…
Yeni dizilerden "Miss Devil" de AsianQueen tarafından çevrilmiş, onu paylaşacak mısınız?
ASYA SİNEĞİ dedi ki…
Japon dizi ve filmlerini seviyorum hepsinin ayrı bir anlamı oluyor. Çok teşekkürler :)
aare1013 dedi ki…
Seyrettim. Çok beğendim. Beğenmeyip konuya itiraz edenler çok olacaktır. Japon tarzına alışık olduğum için beğendim. Akira'nın annesinin çekincelerini ve korkularını anladığım halde yaklaşım tarzını iğrenç buldum. Oğlunda ciddi travmalar bırakan anne tarzı. Yaklaşım tarzın ne kadar yanlış olursa, haklı olduğun konudan o kadar haksız çıkabiliyorsun. :( Dizinin 11 bölüm olması çok güzeldi. Bir günde bitti. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Unknown dedi ki…
5. bölüm acilmiyor