Switched

Switched - Sora wo Kakeru Yodaka
⥅⥆
Yayın Tarihi: 1 Ağustos 2018
Tür: Okul, dram, gerilim, fantastik.
Bölüm Sayısı: 6

Oyuncular ↻ Daiki Shigeoka, Tomohiro Kamiyama, Kaya Kiyohara, Miu Tomita.

Konusu ↻ Mizumoto, okulun popüler güzel kızı Ayumi Kohinata'ya olan duygularını itiraf eder.
Buluşacakları ilk gün, Ayumi Kohinata ve sınıf arkadaşı Zenko Umine'nin aniden bedenleri yer değiştirir. Değişimin ardından Ayumi'ye inanan bir tek Shunpei Kaga'dır. Çok geçmeden bedenini geri almanın yollarını aramaya başlar.

Çeviri: Feride Nilay Sağlık 💟

Linkler
⥅⥆
1.Bölüm: OKRU / MARU       2.Bölüm: OKRU / MARU

3.Bölüm: OKRU / MARU       4.Bölüm: OKRU / MARU

5.Bölüm: OKRU / MARU       6.Bölüm: OKRU / MARU

Keyifli Seyirler.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Adsız dedi ki…
Merhaba, öncelikle siz ve çevirmen arkadaşlara emekleri için çok teşekkür ederim. Sizi sıklıkla takip ediyorum. Ancak sizden bi ricam olucak; 1 ayı geçkin bir süredir japon dizi/film kısmında hiç yeni videolar yüklenmedi. Kore dizileri ve filmleri sitede daha yoğunlukta ve aktif kısım şuanda orası. Sizden rica ediyorum lütfen japon kısmına yeni film/dizi videoları yüklermisiniz ? Bu dediğim hemen olucak bişey değil biliyorum.Ancak siteye hergün girip bakıyorum ve güncel yeni bişeyler görmemek gerçekten beni üzüyor. Eminim ki benim gibi sitenize hergün giren yüzlerce japon fanı arkadaşlarım vardır. ve eminim ki yazdıklarıma onlarda katılacaktır. Çünkü aktif olan nadir sitelerden birisiniz. Sadece bu yazdıklarımı dikkate almanızı rica ediyorum. emekleriniz için tekrardan teşekkür ederim.
Merhaba, yeni Japon dizisi ya da filmi çeviren kimse yok maalesef o nedenle yeni paylaşım yapamıyoruz, bugünden itibaren elimde olan yeppudaa paylaşımı eski dizileri ekleyeceğim, elimizden daha fazlası gelmiyor.