Doctor John

Doctor John

Yayın Tarihi: 19 Temmuz 2019 – 7 Eylül 2019
Tür: Dram, Medical, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Günleri ve Saati: Cuma & Cumartesi – 22:00

Bilinen Diğer Adı: "Doctor Room - Doctor Yo Han"

Oyuncular Ji Sung, Lee Se-Young, Lee Kyu-Hyung, Hwang Hee, Jung Min-A, Kwon Hwa-Woon, Oh Hyun-Joong, Son San, Lee Yoo-Mi

Konusu Cha Yo Han (Ji Sung) çok yetenekli bir doktordur. Hastalarının durum tespitini 10 saniyede yapabilecek kadar usta becerilere sahip fakat kibirli Doktor Yo Han bir gün hayatını alt üst eden bir vaka ile karşılaşır.
Kang Shi Young (Lee Se Young) ise, hastalarına çok önem veren akıllı ve sıcakkanlı bir doktordur. Geçici olarak çalışmaya başladığı hapishanede bir mahkum ile tanışır ve hayatı tamamen değişir. Hapishanedeki geçici işinden 1 yıl sonra çalışmaya başladığı hastanede o mahkum ile yolları yeniden kesişir. Ancak bu kez karşısındaki bir mahkum değil anestesi uzmanı Doktor Yo Han'dır. Birlikte akut ve kronik hastalıkları olanların, ağrılarının nedenini bulmaya çalışırlar.

Çeviri: Öznur 💗

Linkler
⥅⥆
01.Bölüm: OKRU / MR  02.Bölüm: OKRU / MR

03.Bölüm: OKRU / MR  04.Bölüm: OKRU / MR

05.Bölüm: OKRU / MR  06.Bölüm: OKRU / MR

07.Bölüm: OKRU / MR  08.Bölüm: OKRU / MR

09.Bölüm: OKRU / MR  10.Bölüm:  OKRU / MR

11.Bölüm: OKRU / MR  12.Bölüm: OKRU / MR

13.Bölüm: OKRU / MR  14.Bölüm: OKRU / MR

15.Bölüm: OKRU / MR  16.Bölüm:- OKRU / MR

Keyifli Seyirler.

Yorum Gönder

7 Yorumlar

mennessa dedi ki…
en sevdigim dizim gelmiş çok teşekürler bu 3 dizi içinde ayrı bi görünce sevindim =)çok sagolun
mennessa dedi ki…
çok güzel dizi ya şuandan itibaren en sevdigim fovarim dizim bu oldu adam eline dezenfekte edim hastalıklar çözüm bulması vede duruşu çok havalı yaa bayıldım dizi kızda babasını mı öldürmüş anlamdım gitti bilerak olmamıştır zaten ama kızın olayı vede adamın olayını çok merak ediyorum valla diyer bölümde anlarız inşallah oda yarına gelmiş olur inşallah tekrardan çeviri için çok teşekkürler =) dizi çok heyecanlı gidiyor ikilige bayıldım inşallah aşk ta olur ben çok sevdim ikiside gecmişten yaralı gibi yumlular yanii ama olmucak gibi üzülüyorum valla =(
Princess Yumi dedi ki…
Hem şaşırdım hemde sevindim zevkle takip edecem artık
mennessa dedi ki…
süpersiniz yaa 2 böüm geldigini görünce çok sevindim süper bi bölümdü yaa yeni bölüm çok heyecanlı olcak yaa bayıldım diziye yaa =)
MİDDLEAGED dedi ki…
Dört yeni dizi daha, süpersiniz, Doctor John la başlayıp diğerleriyle devam edeceğim. Teşekkürler..
EAA dedi ki…
Life adlı dizinin 8. bölümü indirme linklerinde yok bilginize teşekkürler harikasınız
Ela Sonick dedi ki…
Yeniledim. :)