V.I.P

V.I.P
Yayın Tarihi: 28 Ekim 2019 – 17 Aralık 2019
Tür: Dram, Romantik, Gizem, Melodram
Bölüm Sayısı: 16

Oyuncular ⇤ Jang Na Ra, Lee Sang Yoon, Lee Chung Ah, Kwak Sun Young, Pyo Ye Jin, Lee Jae Won, Jung Joon Won, Shin Jae Ha, Park Sung Geun, Jang Hyuk Jin, Lee Jin Hee, Kim Mi Kyung

Konusu ⇤ Dizi, çalışan kadınların çektiği sıkıntıları, düştüklerinde tekrar ayağa kalkarak ilerlemek için çaba göstermelerini ve tüm bunlarla olgunlaşmalarını konu almaktadır. Na Jung Sun, bir mağazanın VIP müşterileriyle ilgilenen bir ekip için çalışmaktadır. Aynı ekipte çalışan Park Sung Joon’la evlidir. Çift beklenmedik bir olayla karşı karşıya kalır ve hayatları paramparça olur.

Çeviri ⇤ Öznur  💙 

V.I.P Linkler
⇤⇥
Not: Ya.Disk linkleri açılmıyorsa link üzerinde sağ tık "Bağlantıyı Gizli Pencerede Aç" seçeneği ile ulaşabilirsiniz.

01.Bölüm: MRYA.DISK <-> 02.Bölüm: MR / YA.DİSK

03.Bölüm: 
MR / YA.DİSK <-> 04.Bölüm: MR / YA.DİSK

05.Bölüm: 
MR / YA.DİSK <-> 06.Bölüm: MR / YA.DİSK

07.Bölüm: 
MR / YA.DİSK <-> 08.Bölüm: MR / YA.DİSK

09.Bölüm: 
MR / YA.DİSK <-> 10.Bölüm: MR / YA.DİSK

11.Bölüm: 
MR / YA.DİSK <-> 12.Bölüm: MR / YA.DİSK

13.Bölüm: 
MR / YA.DİSK <-> 14.Bölüm: MR / YA.DİSK

15.Bölüm: 
MR / YA.DİSK <-> 16.Bölüm: MR / YA.DİSK

Keyifli Seyirler.

Yorum Gönder

19 Yorumlar

mennessa dedi ki…
çok tşkler bekledigim dizim de gelmişş sonun da bu ikili nasıl olcak baya merek ediyordum =)
Unknown dedi ki…
çok hızlısınız...elinize sağlık...
Unknown dedi ki…
ikili baya iyi olmuş...2.bölüm fena bitti....bakalım neler olucak...elinize sağlık....
Bonheur dedi ki…
Afişine bayıldığım bir dizi. Umarım dramın dibini görürüz. Jang Na Ra'ya böyle bir rolün yakışacağını düşünüyorum. Teşekkürler izlememize imkan sağladığınız için. :)
sonestarj dedi ki…
Beni başka sitelere mecbur bırakmadığınız için çok teşekkürler. Ellerinize sağlık.
Adsız dedi ki…
dizinin bölümleri hangi günler geliyor
Unknown dedi ki…
elinize saglık
ebrk dedi ki…
bir yandan sıkılıyorum, bir yandan merak ediyorum...
Princess Yumi dedi ki…
Bende aynı durumdayım valla bu aralar
ebrk dedi ki…
Finale kadar izlettirecek kendini böyle böyle :)
Princess Yumi dedi ki…
Orası doğru ama çiftin uyumunu sevdiğimdenmidir bilmem mutlu son istiyorum
ebrk dedi ki…
büyük ihtimalle mutlu son olacak bence
Adsız dedi ki…
sinirden delireceğim yüzsüz yüzsüz o kızın hareketleri beni delirtiyor. hiç utanma yok uyuz kızda. bakalım nasıl bitecek perperişan olurlar o zıkkım kocayla o zıkkım kız. bütün cinlerim tepemde onların yüzünden. jang nara ne çekti be sanki ben çekiyorum oyy. neyse sonu biraz içimi rahatlattı .
Princess Yumi dedi ki…
Al bendende o kadar ne utanmaz kızmış ya
Princess Yumi dedi ki…
Bencede ama o zamana kadar cinnet geçirtir bize zira ben bu bölümden itibaren atlayarak izleyecem diziyi yoksa elimde kalacaklar
Adsız dedi ki…
moralim çok bozuk bu dizi yüzünden nasıl bitecek acaba. inşallah tepe taklak olur o yüzsüzler.
Princess Yumi dedi ki…
Bu kadar şeyden sonra karısına döner mi bilmem ama öyle olacaksa bile önce sürüm sürüm sürünsün
sonestarj dedi ki…
Diziyi çok severek izledim. Klasik Kore dizileri gibi bitmedi. Bu çok hoştu. Oyunculuklar, senaryo her şey harikaydı. Ellerinize sağlık, teşekkürleerrrr.
Princess Yumi dedi ki…
Nedendir bilmem finalde bir burukluk hissettim ama sanırım bundan başka sonla da bitemezdi gibime geliyor neyse herkesin emeğine sağlık