Cold Eyes

Cold Eyes - 감시자 들
Yayın Tarihi: 3 Temmuz 2013
Tür: Dram, Aksiyon, Gerilim, Polisiye
Ülke: Güney Kore

Bilinen Diğer Adı: "Stakeout"

Oyuncular ↲ Sol Kyung-Gu, Jung Woo-Sung, Han Hyo-Joo, Junho, Kim Byung-Ok

Konusu ↲ Ha Yoon-ju, Kore Polis Kuvvetleri Özel Suçlar birimine sınavla kabul edilir. Bu özel suç birimi, potansiyel suçluları gözetim altında tutarak onların hareketlerini takip etmektedir. Ha Yoon-ju, liderliğini Hwang Sang-Jun’un yaptığı ekibe girer. Birbirinden yetenekli üyelerin bulunduğu bu ekip tehlikeli suç organizasyonunun başı olan James’in izini sürmeye başlar. / Alıntıdır.

Çeviri: Setsuna
Paylaşım: yaprak35

Not: Okru şu anlık Türkiye'ye kapandığı için video seçeneğine vpn kullanarak erişebilirsiniz.

Cold Eyes Linkler ↲ MARU / OKRU

Keyifli Seyirler.

Yorum Gönder

5 Yorumlar

iamsunline dedi ki…
Gakkou no Kaidan adlı diziyi de ekler misin? Teşekkürler şimdiden.
Ela Sonick dedi ki…
Ekledim.
iamsunline dedi ki…
Kralsınız.
pive dedi ki…
Ela selamlar yeppuda açıkken yaklaşık 1 tb bir harici disk kore dizileriyle doldurdum cold eyes görünce aklıma geldi eğer isterseniz bunları bir şekilde upload yapıp siteye ekleyelim oldukça dizi var 10 tane falanda kore filmi var sanırım oradaki site kapandı bazı olaylardan bildiğim kadarıyla ama sonuçta firarinin herşeyde emeği vardı geri dönüş yaparsanız bir şekilde yükleyelim isterseniz altyazılı hepsi birazcıkta olsa sırtınızdaki yükten kurtulursunuz dizilerin hepsi hdd duruyor yükleme işi falan nasıl size veririm bilmiyorum bu konularda siz daha bilgilisiniz dediğim gibi hergün kontrol edeceğim geridönüş yaparsınız olumlu veyahut olumsuz.
pive dedi ki…
konuştum firari ile.