Gakkou no Kaidan

Gakkou no Kaidan学校のカイダン
Yayın Tarihi: 10 Ocak - 14 Mart 2015
Tür: Okul, Gençlik, Dram
Bölüm Sayısı: 10
Ülke: Japonya

Nam-ı Diğer ⟾ "Okul Koridorları"

Bilinen Diğer Adları: "School's Staircase, Gakko no Kaidan, The Girl's Speech"

Oyuncular ⟾ Suzu Hirose, Ryunosuke Kamiki, Anna Ishibashi, Hana Sugisaki, Shotaro Mamiya

Konusu ⟾ Dizide, okuldaki zengin bir grup öğrencinin, diğer öğrenciler üzerindeki etkileri
ve başrolün buna isyan edişi anlatılıyor.

Çeviri: Elia* & vedrai
Paylaşım: zeyra88


Gakkou no Kaidan Linkler
↶↷
Ep01: OKRU  Ep06: OKRU

Ep02: OKRU  Ep07: OKRU

Ep03: OKRU  Ep08: OKRU

Ep04: OKRU  Ep09: OKRU

Ep05: OKRU  Ep10: OKRU


Keyifli Seyirler.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

yona dedi ki…
paylaşım için teşekkürler^^ eskiden izlemiştim gerçekten çok güzel bir diziydi burada paylaşıldığını gördüğüme sevindim ^^ :D
Unknown dedi ki…
Öncelikle paylaşım için teşekkürler... Japon dizisi görmek çok güzel. Keşke daha önce izlememiş olsaydım. Kore dizi/filmlerini bulmak, her yerde olduğu için çok kolay ama Japon ve diğer uzak doğu ülkelerinin dizi/filmlerini bulabilmek imkansız kadar zor maalesef. Kore dışındaki paylaşımlar daha çok olursa kendi adıma çok müteşekkir olurum. Benim gibi çok fazla kişi olduğunu da biliyorum. Emekleriniz için tekrar teşekkürler.
Adsız dedi ki…
ANONYMOUS UN DEDİĞİ GİBİ JAPON DİZİ FİLMLERİNİ BULMAK ÇOK ZOR my teacher my love ADLI FİLMİ İZLEMEYİ ÇOK İSTİYORUM AMA MAALESEF ÇEVİRİSİ YOK ÇEVİRMENİZ MÜMKÜN MÜ ACABA
Ela Sonick dedi ki…
Çeviren çıkarsa bloğa ekleriz. :)